söndag 5 december 2010

Söndagspizza

Skellefteå godaste pizzor köper man, som jag tidigare berättat, på Pizzeria Viking. En söndagspizza kan ju aldrig sitta fel. Det blev pizza över så morgondagens lunchlåda är kirrad.

Min pizza, Labyon, med köttfärs, räkor, vitlök, curry och ost;


Makens val, Greka, med oxfilé, bearnaisesås, lök, peperoni, ost och tzatziki;


Barnen delade på en gammal hederlig Hawaii med skinka, ananas och ost;


Så här avnjuter jag min pizza, med pizzasallad och vitlökssås på kanterna;




-Mama Skogly ♥

2 kommentarer:

  1. Jaha, så kan man oxå göra när man käkar pizza. Som dom säger; alla sätt är bra utom de dåliga!

    SvaraRadera
  2. Så gott det ser ut, nu blir jag allt sugen på pizza

    Har gjort glass med turkisk peppar och lemoncurd, himla gott http://cupcakesfluffan.blogspot.com/2010/10/lakritsglass-med-citronrippel.html

    SvaraRadera