måndag 21 februari 2011

Lyxig måndagsfrukost

Nu har jag haft två veckor fyllda med sjuka barn, en pappa som åkt in och ut och in igen på lassa samt nationella prov. Då kan man behöva starta veckan med en lyxfrulle. Man ska njuta en stund av varje dag tycker jag. För mig kan det handla om att äta något gott, gå ut en stund i solen, dofta på en vacker blomma eller nosa på mina barn som sover. Varje dag. Njut. Glöm inte det.

Här hade jag LCHFbröd, Pones som botten, majjo, hårdkokt ägg, kräftstjärtar och räkor samt dill. Ni som bor här i schtaan, mitt tips till er är att köpa kräftstjärtar och räkor i salladsdisken på Coop, Kvantum eller Supermarket istället för i förpackning med lag. Det är nämligen halva priset i salladsdisken.

Ha en trevlig vecka!




-Mama Skogly ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar