onsdag 10 augusti 2011

Tacotallrik med ny sås

Jag har som sagt problem att kommentera på vissa bloggar. På några går det att kommentera om man går in under "Anonym" och så får man skriva ut vem man är i kommentarsfältet istället. Problemet är att jag inte kan kommentera hos mig själv, och ge feedback på vad ni skrivit hos mig. Märkligt. Men trevligt med kommentarer i alla fall.

Just nu är vi i Valliden hos min svärmor och svärfar och bor i husvagnen. Det regnar så vi är mest inomhus. Igår åt vi tacotallrik. Perfekt low carb-mat. Nu kör inte jag megahårt eftersom jag kommer att synda under matfesten i slutet av augusti. Efter det så blir det all in. Igår testade jag en ny sås till tacos. Jag blandade creme fraiche och lite bearnaise dippulver. Det blev riktigt gott. På tallriken belv det isbergssallad, köttfärs, riven ost, lite cheddardip, beasåsen, rödlök, gurka, lite tomat, guacamole och salsa. Mums! Svärmor bjöd på krusbärskräm som barnen mumsade i sig. Ikväll blir det kasslergratäng av något slag.










-Mama Skogly ♥

1 kommentar:

  1. Har också problem med att kommentera hos visa bloggar, hos en del går det inte att kommentera då jag använder Mozilla Firefox utan måste då gå över till Internet Explorer, fast jag kan kommentera hos mig själv :-)

    SvaraRadera