torsdag 17 november 2011

Lottas presentbod

Igår var en vän och jag och hälsade på i Lottas presentbod som ligger på Sopranvägen 7 på Sjungande dalen i Skellefteå. Fina Lotta som äger presentboden är en kollega till mig som jobbar med de yngre barnen på skolan. Hon har alltså en lekstuga på gården fylld med vintage och shabby chic-prydnader. Jag handlade två underbara julaskar för ynka 30:- stycket. Jag tänker behålla den ena och någon lycklig själ får den andra fylld med något smaskelismaskens. Jag kan även tillägga att jag hade igång blixten, så det var mycket mysigare än vad bilderna visar... (Sen borde Lotta publicera sina fantastiska bakrecept eftersom hon är superduktig på att göra goda kakor och annat gott!)

Lotta har öppet torsdagar 17-19.30, men man kan även ringa henne och komma överens om en annan tid. Kika in på hennes blogg för lite mer info och telefonnummer.

http://lottaspresentbod.blogg.se/














-Mama Skogly ♥

2 kommentarer: