fredag 7 september 2012

Kärscher fönstertvätt

Oj, oj, oj. Här kommer dagens tips. Aldrig har mina fönster och speglar varit så rena. (Okej, två minuter senare har Love kletat på fönsterna igen, men, ni fattar.) Man sprayar på medel med ena flaskan och gnuggar noga. Sen trycker man på en knapp på den andra mojängen som suger upp vattnet och lämnar nästintill inga spår. Inget vattenkladd som far överallt. Hur lätt som helst. Speglarna blir magiskt fina. Finns på Swedol för 895:-, men ibland är det kampanj på dem, så håll ögonen öppna.


-Mama Skogly ♥

2 kommentarer:

  1. Gud vad härligt! jag har faktiskt länge funderat på att köpa en sådan manick! Och nu efter din recension är jag övertygad om att jag måste skaffa mig en sådan! :)
    tack, tack för tipset!
    Ha en fin fredagskväll!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en god investering och det blir liiiite roligare att tvätta fönster...

      Radera