fredag 24 augusti 2018

Testagram

God morgon från Umeå. Love och jag drog hit till syrran igår. Så idag blir det shopping och ikväll kräftskiva. Så nu ska det lagas lite nya recept till bloggen. Hoppas ni får en trevlig lördag!

Så damp ett nytt paket från Testagram ned i posten. Den här gången var pojkarna så ivriga att mamman hann inte med att fota mer än samlingsbilden. De sprang som gaseller över savannen och plötsligt var det mesta uppätet. Så det blev foton på tomma förpackningar. Vad fasen liksom?

Favoriten blev Swebar low sugar. Den var god, det lilla jag hann smaka innan hyenorna (läs mina barn) glufsat i sig hela.

Paketet innehöll även L300 face cream och foaming cleanser. Dessa är fria från parabener och mineralolja och är utan parfym. Jag har dock en förkärlek till ansiktscremer som är lätt parfymerade så man luktar fräscht. Kullamust med smak av päron och äpple var god. Skittels sprang Max iväg med, dessa har jag smakat förut och jag gillar dem. Alfred och Love delade på gummibjörnarna från Haribo. Cola zero med smak av citron var okej, men jag gillar vanlig Cola zero bättre. Och en iskall alkoholfri Carlsberg är ju alltid gott en varm höstafton.

Mer information om hur man prenumererar på boxar hittar du här.





I samarbete med Testagram.


-Mama Skogly ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar