onsdag 27 oktober 2010

Ett spännande paket på bron

Idag hittade jag ett paket på bron. Det var från Buzzador och Zeta och innehöll två parmesanostar, en crema de balsamico fikon och en fin ostkniv. Eftersom jag är buzzador så var det helt gratis. På lördag ska några vänner få provsmaka av detta, och om det blir över någon parmesan kanske det blir något nytt recept också. Visste ni att parmesanost innehåller mycket protein så det är en bra proteinkälla för vegetarianer? Och att gravida kan äta den fastän den inte är pastöriserad?;



3 kommentarer:

  1. Jag är oxå buzzador men fick inte vara med denna gången. Balsamglaze m fikon låter inte så dumt... Kollar inte i helgen och ser ditt utlåtande!

    SvaraRadera
  2. Vi provade balsamvinäger smaksatt med dadlar när vi var på matmässa i helgen. Ångrar oss så att vi inte köpte en flaska för det var väldans gott, Undrar om denna kanske påminner om den, får kanske ta ch köpa en flaska och prova.

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå buzzador, men jag fick inte heller vara med :-( var ju ett riktigt roligt paket!

    SvaraRadera