onsdag 19 januari 2011

Vårrullar

Testade att köpa djupfrysta vårrullar och stekte dem i ojla. Dessa var okej, men inte mer. De har nån konstig bismak i fyllningen som jag inte riktigt kunde komma överens med. Annars brukar jag tycka vårrullar är superduper. Jag får med andra ord fortsätta leta. Om jag inte gör egna det vill säga.

Nu är det nedräkning till helg. Torsdag är min sista dag eftersom jag är mammaledig fredagar. Ikväll ska det storhandlas med mina tre killar, för maken jobbar sent. Laddar upp för några smarriga nya rätter som ska inmundigas i helgen. Vad har ni för spännande middagsplaner?






-Mama Skogly ♥

2 kommentarer:

  1. vi ska italiensk frenzy på fredag, äta en massa god italiensk mat och dricka vin. mycket gott! brukar bjuda på paj med rucola och soltorkade tomater, auberginerullar med ost, caprese, bruschetta och lite andra saker. mycket smarrigt! på lördag ska vi till calleföräldrarnas lantställe hos hälsa på, så då blir vi bjudna på mat (och det är inte så fel det heller!)

    SvaraRadera
  2. I morgon ska vi testa ett nytt recept på tonfiskfiléer och till det lite bubblor i glasen. På lördag blir det födelsekalas hos Håkans föräldrar, hoppas på god mat!
    Skönt med ledigt på fredagen, härlig långhelg!
    Hoppas du får det bra!

    SvaraRadera