fredag 22 februari 2013

Snabbshopping och skit

Drog på stan en snabb sväng när maken kom hem. Till min stora besvikelse (därav skit:et i rubriken) fanns inte tallrikarna i rosa och lila på Åhléns i schtaan. SKIT igen! Istället köpte jag dessa doftljus. Gillar egentligen inte doftljus, men just dessa (se nedan) gillar jag. Så gick jag på Indiska istället. Där handlade jag två äggkoppar (40:-st) med skedar som var supersöta. Tyvärr var hålet på den ena för litet så skeden gick inte ner, så det får jag gå tillbaka med och byta. Köte en blå äggkopp för 29:-, ett grönt glasfat för 49:- och ett grönt lövfat för 69:-. Två underlägg, ett i grönt och ett i blått fick också följa med (29:-st). Det blev även en tulpanbukett.

Passa på att köpa spanska? jordgubbar på Coop (I Skelet) nu. De kostar bara 10:-/förpackning! Och de var oväntat goda. Tjyvsmakade en. Affemannen fick resten.











-Mama Skogly ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar