söndag 11 augusti 2013

Club sandwich med caesardressing

Nej, jag har inte glömt bort er. Jag har varit ute med husvagnen där uppkopplingen var för risig för att kunna blogga. Men nu är jag tillbaka! Idag är det min sista semesterdag, imorgon börjar kneget igen...

Gjorde en club sandwich av dresingen jag hade över förra veckan. Mumsigt!



Club sandwich med caesardressing

1 st

2 franskbröd
caesardressing
sallad
tomat
bacon
grillad kyckling
ost

Stek bacon. Rosta bröden. På med dressing och resten av ingredienserna. Toppa med bröd och ta en mumsig tugga.



-Mama Skogly ♥

4 kommentarer:

  1. Men gud så gott! Låter helt i min smak! :) Bara att byta ut brödet till glutenfritt! :)
    ha en fin kväll!
    Kramar!
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Det där såg riktigt gott ut. Måste prova men med LCHF-bröd istället. :)

    SvaraRadera