torsdag 21 september 2017

Kantarellsushi

För ett tag sedan var jag bjuden till Erica (Ericas meny) på hemmagjord sushi. Erica lagar alltid supersmarr och supermycket, så det gäller att vara rejält hungrig när man kommer dit. Vi snackar fasta i två veckor innan. Den absolut gooodaste sushibiten var kantarellsushin. Risrullar med västerbottensomelett och picklade kantareller. Ja, ni hör ju själva. Fick 3! matlådor med mig hem också. Det mumsade jag och Anette på dagen efter.

Nu ska jag njuta av en härlig helg i Umeå. Det blir plockmat och planka på menyn. Kanske ett besök på IKEA också. Ha en god helg, fina ni!

Receptet hittar du här



-Mama Skogly ♥

2 kommentarer:

  1. Kantarellsushi låter ju väldigt, väldigt gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar att det var väldigt, väldigt gott också!

      Radera