torsdag 22 oktober 2020

Plockbricka, Smakbox, serietips och vintips

I samarbete med Smakbox.

Fredag, fredag, fredag. Fina grejer. Senaste Smakboxen MAXAT HÖSTNYTT innehöll en massa godsaker som passar på en plockbricka, salty fudge från Friggs, Choko cheeze från OLW, salamisnacks från Tulip, choklad från Lindor, lakrits från Fazer med smak av turkisk peppar. Vad som mer fanns i boxen kan de se om du scrollar neråt.

Ett maxat erbjudande för en maxad box! Min rabattkod är laddad till max med hela 50% rabatt på 1:a boxen när man startar en prenumeration med min kod. De packar dessutom ner 3 extra produkter värde 130 kr eller mer till de mottagare som använder koden. Ett riktigt maxat erbjudande för en maxad box! Ingen bindningstid, frakt ingår i priset. 50% gäller inte på Kylt & Fryst tillägg.

Min kod är MAMASKOGLY
En prenumeration startas på www.smakbox.se/prenumerera/.

Rabatten på koden gäller t.o.m. 15:e november (de 3 extra produkterna så länge lagret räcker).








Till plockbrickan drack vi It's a Zin, Mycket fruktig smak med fatkaraktär, inslag av björnbär, peppar, plommon, choklad och vanilj. Och hur snygg är inte flaskan? Ska spara den och sätta ett ljus från Lowima i den.

Produktnummer: Nr 74972Nr, 119:-


Och till sist ett serietips nämligen Emily in Paris. En romantisk komediserie som man bara älskar. Finns på Netflix, 10 avsnitt ca en halvtimme långa (vilket är alldeles för kort om du frågar mig).


-Mama Skogly ♥

2 kommentarer:

  1. Så mycket gott och plockbricka gillar jag! ha en fin helg!

    SvaraRadera