tisdag 27 mars 2012

Subway melt

Tisdageftermiddag och har haft MASSIV huvudvärk halva dagen. Vilken tur att min man och jag är synkade. Han kom med förslaget att vi skulle köpa hem mat. Så han åkte iväg på Subway och kom hem med min favorit Subway melt med extra ost i parmesan- och oreganobröd med extra mycket Southwest dressing. Ett gott alternativ till detta i low carb-väg är deras kycklingslalad och då kan man be om extra ost och bacon.

För övrigt skulle jag kunna döda för receptet på Southwestdressingen...




-Mama Skogly ♥

2 kommentarer:

  1. 1 dl majonnäs (jag använde Kavlis lättmajonnäs, obs ej fettfri!)
    1 tsk dijonsenap
    1 tsk färskpressad limejuice
    2 tsk Tabasco chipotle (eller chile chapotle i adobo sås om du hittar i affären )
    1 stor eller 2 små finhackad(e) vitlöksklyftor (ej pressad!)
    salt efter smak (gissar att det blev 2-3 krm eller något i den stilen)


    Där har du recept på southwest dressingen :)

    SvaraRadera