måndag 30 september 2013

Tonfiskwrap

Jag måste börja göra något åt det här med sömnen... Typ, ge mig en hjälm och slå mig i huvet. Idag blir det en all-nighter på jobbet eftersom vi har föräldramöte ikväll. Sen gäller det att göra nåt annat så jag slipper fortsätta drömma om jobbet på natten. Man får så dåligt ob för det, har jag upptäckt.

Ja, den här ser ju inte mycket ut för världen, men god var den!



Tonfiskwrap

1 st

1 mjukt tunnbröd
2 små potatisar, kokta
1 liten burk tonfisk i olja
blandad sallad
smörgåsgurka
creme fracihe
sweet chili

Mosa potatisen och lägg i mitten av brödet. Låt tonfisken rinna av och bred ut den på potatisen. På med sallad, gurkan och sist såsen gjord på blandad creme fracihe och sweet chili. Rulla ihop och käka.



-Mama Skogly ♥

5 kommentarer:

  1. Hej hej, känner igen det...drömma om jobbet...
    Wrap låter mycket gott, mums! :)
    Ha en fin dag!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken flashback jag fick. När jag började läsa på universitetet åt jag och en kompis ofta tonfiskwraps i en cafeteria. Har aldrig gjort det själv... vet inte varför. Minns att det var så gott! :)

    SvaraRadera
  3. Drömma om jobbet är inget bra. Man blir så trött av att inte släppa det ens nattetid. Känner igen mig alldeles för väl.
    Tonfiskwrap lät väldigt gott, det får testas framöver!
    *kram* /Trollmamma

    SvaraRadera