onsdag 2 september 2015

Trind nail repair

Okej. Det här inlägget kommer inte att handla om mat. Alls. Utan om naglar. Jag har inga. De är supermjuka och inget hjälper. Inte ens lösnaglar funkar. Så ramlade jag över den här produkten. Enligt instruktionerna ska man lacka naglarna varje dag, men först ta bort det undre lagret. Så varje dag i två veckor tar man bort lacket, och sedan stryker man på med nytt. Efter två veckor ska man lacka endast en gång i veckan. Om man vill kan man måla annat lack över, om man vill ha annan färg.

Nu har jag hållit på med det här i några månader, och kommit fram till att mina naglar är så speciella, att jag måste lacka om varje dag, annars går de sönder. Men naglarna på min vänstra hand har lyckats bli ganska långa. Längre än jag någonsin haft dem. Högra handen är inte lika lyckad, eftersom jag är högerhänt. Och nu vill jag inte alls påstå att mina naglar är superfina. Men jämfört med hur de brukar se ut så är det en klar förbättring.

Trind nail repair har jag hittat på både Ica Maxi i Skellefteå, samt på Åhléns. Jag tror den kostar cirkus 129:-. Ett måste är även att olja in naglarna med nagelolja varje kväll.




-Mama Skogly ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar